søndag 25. mai 2014

Shopping

I dag var jeg og Adnan ute på shopping, begynte faktisk her på metro, hvor vi spiste frokost på Bakeriet aka BakerJet, (ganske tidlig enkli, tror kl. var 10 ellerno).  Jeg trengte nye bher, igjen, kjøpte 75 D sist gang, men nå måtte jeg opp til 80DD/80E. De hadde også mammatruser, så jeg kjøpte en pk, men da jeg åpnet dem var de skikkelige høye i livet liksom, akkurat som tightsen, så tror jeg venter litt med å bruke dem. Men på H&M har de lave mammatruser, de kjøpte jeg ikke, men tror jeg skal gjøre det faktisk.

Men uansett, etter bh-shopping på Lindex måtte Adnan dra hjem en tur og jeg tok turen videre til Mango, de har seff ikke mammaklær, men jeg fant en bommulskjole og en silketopp i vid modell som kan brukes både nå og etterhvert som magen vokser :)

Også dro vi til byen. Det var markedsdag i Bogstadvn, og mye folk ass. Er ikke rart, været var helt topp, sol og sikkert nærmere 20-22grader. Men uansett, jeg kjøpte ingenting, Adnan kjøpte en vårjakke fra Massimo Dutti, eller jo, jeg kjøpte jo svømmekort fra Bislet Bad (en til meg og en til Lena, hun er i London i helga så hun kunne ikke kjøpe selv). 

Etterpå tok vi trikken tilbake til Jernbanetorget og jeg kjøpte litt mer mammaklær (fra H&M som ligger på hjørnet). En jeans, med kort strikk, en hvit tights, og to overdeler. 

På vei hjem dro vi kjapp tur innom Pakmat og kjøpte Reinsdyrkjøtt, aldri smakt det før så det blir spennende å prøve. På kvelden dro vi til Langvannet, sammen med svigermor og smakte på tyrkisk mat i forbindelse med matfestivalen arrangert av en tyrkisk kulturforening.

Så, det var en laaaang dag ass! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar