mandag 19. mai 2014

Londontur

Det var litt trist å være i London i helgen, må si jeg savnet Oslo og norsk 17. mai :( men på en måte er jeg glad vi reiste for da kan jeg holde graviditeten hemmelig litt lenger. Vi tar alltid turen til sentrum og møter på altfor mange kjente...

Men det var veldig koselig tur, vi feiret på en måte at vi nå er i andre trimester! Fikk prøvd to nye spisesteder også, en italiensk; Spaghetti House og en libanesisk; Mandaloun. Sistnevnte holder til på Westfield-senteret, som forøvrig er yndlingssenteret vårt haha. 

Noen av høydepunktene for min del car shoppingen på Mamas & Papas, de har mye mammaklær, og i god kvalitet, ordentlig silke, viskose og bomull, de hadde også cocktailkjoler og produkter fra MamaMio. Så jeg brukte opp over halvparten av sparepengene mine der :)

Det var sååååå mange søte babyklær der også og på mothercare. Jeg angret litt på at vi reiste såpass tidlig i svangerskapet, siden vi ikke vet kjønnet, og jeg har veldig lyst å ta en tur til, men det kan bli hektisk med mage og greier, jeg aner jo ikke hvordan formen kommer til å være. Kanskje det er bedre å ta en rolig tur til en romantisk by istedet. Som en babymoon <3 Jeg tenker Venezia. 

Hmm hva mer... Nei vi shoppet egentlig bare, ikke noe mer. Ble skuffet over Next og Marks & Spencer, fordi de kun selger mammaklær på nettet nå. Men jaja, jeg tror jeg har en del nå. Kjøpte en mammakjole fra Primark også faktisk.

Tenkte å dele noen bilder fra turen også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar