mandag 12. mai 2014

Bekkenlåsning

Idag hadde jeg time hos kiropraktor igjen, pga vondt i korsryggen. Har vært på totalt tre behandlinger nå siden graviditeten. Kiropraktoren min sier at det nødvendigvis ikke kommer av graviditeten, da mange som ikke er gravide også kan ha låst bekkenbunn.

Men vi merket idag hvor stiv jeg var, hun klarte ikke å knekke høyre hofteleddet mitt og måtte få hjelp av sin kollega. Hun brukte en litt annen teknikk, noe de bruker på eldre med hofteprotese, så jeg la meg på høyre side i stedenfor venstre. 

Jeg var i tillegg også veldig stiv i nakken og hørte flere klikk/knekk, det var deilig.

Nå er jeg på vei til jobb, og kjenner det faktisk litt i høyre korsrygg. Fikk streng beskjed om å ikke sitte med bena i kryss og passe på tøye ut i ny og ne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar