torsdag 8. mai 2014

Stellebag?

Jeg kan ikke tro mine egne øyne. Nok en gang blir jeg positivt overrasket over det utrolige man kan finne på nettet. Her om dagen sa jeg til Adnan at jeg har lyst på en designerbag diaperbag/changing-bag (stellebag). Mens han mente at vi fint kunne bruke Neverfull. Den er stor og romslig, og jeg bruker den egentlig ikke så ofte lenger. Men den har jo ingen innerlommer, tenkte jeg, og det går ikke. Siden vi snart skal til London, tenkte jeg å gjøre research allerede nå og se om jeg finner noen fine bager. Finner egentlig ingen jeg synes er fine, vil ikke ha de i nylon fra Marc by Marc Jacobs, har også sett på en del på Shopbop, men det er så teite mønstre på dem, jeg vil jo gjerne bruke veska etter endt "babybruk"...kanskje. Men uansett.

Så begynte jeg å tenke på Neverfull igjen, den er jo slitesterk, men det skulle vært glidelås på den, så man ikke ser all innholdet med en gang. Jeg begynte å søke på google, og se hva jeg fant folkens, se: Bag Organizer Diaper Bag og det beste av alt, størrelsen og fargen passer PERFEKT til Neverfull!!! Jeg kan ikke tro det! All cred til Veronicas blogg!

Nå er jeg så happy, og føler at jeg har spart (Adnan for) mange penger! :) Jeg fant ingen løsning på glidelås eller "lokk" men dette var jo bedre enn hva jeg hadde forventet å finne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar