onsdag 9. juli 2014

Nye favoritter!



For en stund tilbake kjøpte jeg to startkit med produkter mot strekkmerker. Den ene var fra Mama Mio som jeg kjøpte fra Mamas & Papas i London (som for øvrig er yndlingsbutikken min for tiden), og den andre fra Earth Mama Angel Baby som jeg kjøpte fra iHerb.

Selvom Tummy Rub Butter fra Mama Mio har vunnet mange priser, og sikkert er den "beste" blant utvalget, falt den ikke helt i smak hos meg da den er for fet/føles klam. Jeg foretrekker egentlig oljer (selvom det høres verre ut), men om man smører seg rett etter dusjen trekker den seg inn med en gang, selv når man går over med lotion (til høyre på bilde) over der igjen føles det ikke like fett og klamt som Tummy Rub Butter.

En annen favoritt ble Boob Tuben fra Mama Mio, den er helt fantastisk for den sensitive huden, den "roer"og kjøler ned huden uten å gi sånn "mint" effekt, shamener? Jeg hater sånn prikkete pepperminteffekt som liksom skal kjøle ned, men kun funker i 2 minutter. Denne kremen/lotionen er veldig tyntflytende og trekker fort inn i huden og føles beskyttende.

Natural Stretch Oil ca 98kr (direktelink iHerb)
Body Butter ca 55kr (direktelink iHerb)
Pregnancy Boob Tube 399kr (direktelink bangerhead.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar