torsdag 31. juli 2014

Kvalmen er tilbake

24-ukers selfie i heisen :)
I forrige uke savnet jeg denne sprayen! Jeg var nemlig hjemme halve uken pga kvalmen, og sprayen lå igjen på jobben! Den lukter friskt sitrus og har en kortvarig effekt mot kvalme. Alle ingrediensene er naturlige så lukten forsvinner innen 10 minutter. Den kan for øvrig også brukes mot bilsyke og sprayes på sengetøy. Den fikk jeg med i startkiten til Earth Mama Angel Baby som jeg har skrevet om tidligere, og kan kjøpes separat her.

Men uansett, nå som kvalmen er her igjen føler jeg at jeg er tilbake til første trimester. Blir kvalm etter hvert måltid og må legge meg ned. Og når jeg legger meg ned får jeg selvfølgelig halsbrann!! Er det ikke det ene så er det det andre. Men på jobben har jeg ikke mulighet til å legge meg, da tar jeg bare noen Lovehearts i munnen, og går litt rundt og rundt på kontoret. Og det hjelper ass. Har sett at flere har anbefalt Lovehearts på forum, og jordmoren har også nevnt det. Er bare redd jeg får i meg for mye sukker :-/

Men halsbrannen er faktisk noe jeg sliter veldig med. Enkelte kvelder blir det så ille at det brenner helt ned til magen, og vokser seg kraftig oppover til jeg må hoste, så hardt at det kommer en bi-lyd fra halsen. Men så går det over. Jeg sover selvfølgelig med hodet hevet, spiser mindre måltider og prøver å unngå sterkt krydret mat. 

Men men, nå skal jeg ikke klage for mye! Føler meg ellers helt fin! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar