onsdag 30. juli 2014

Gravidtåke?


Om det er noe som heter det, så har jeg det!

De siste månedene har jeg vært litt småtullete/distre, og ikke innsett før nå at det kanskje er pga graviditeten. Jeg kan finne på å si så mye rart, spesielt til Adnan, glemmer avtaler (om jeg ikke noterer dem ned i kalenderen OG setter på varsel/alarm). Kommer ikke på noen eksempler nå, men det verste er kanskje når jeg sier enkelte ord jeg tenker på, i en setning som ikke har noe med saken å gjøre. Men idag tok det kaka (synes jeg iallefall). For jeg elsker å sove lenge på morgenene, men av en eller annen grunn trodde jeg at klokka var en time frem i tid, så jeg våknet, gikk på do, pusset tenna og alt, før jeg innså at jeg hadde en HEL time igjen før jeg skulle ta bussen!! WHAT?!!

Og i dag som jeg trengte den ekstra timen! Jeg var på mehndifest igår og vi la oss ikke før sent, og da burde jeg ha sovet ut, for å klare meg en hel dag på jobb, kjenner at dette kommer til å bli en lang dag. Men for å se litt positivt på det hele har jeg fått i meg frokost, og fått skrevet et blogginnlegg. Jeg lurer på om jeg faktisk kanskje rekker å strekke på meg litt/trene litt yoga. Eller kanskje jeg bare skal sitte her og surfe etter bursdagsgave til Adnan.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar