mandag 23. juni 2014

Planlegging

Jeg ELSKER å planlegge Baby Gender Reveal festen (som jeg fortsatt ikke har rukket å skrive om her på bloggen, men lover at det blir neste innlegg). I helgen prøvde jeg å lage vimpel som skal henge på hovedveggen, lagde kort og konvolutt som skal leveres til bakeriet og planla hvor ting/pynten skal monteres/plasseres.
Papirgalleriet
Etter jobb idag dro jeg til Norway Designs for å "stanse" ut noen bokstaver og former til festpynten. Det eneste jeg trengte å gjøre var å kjøpe et ark i A3 (for 15kr) og å bruke maskinen deres er gratis! Man kan sikkert ha med eget papir, men det har jeg aldri prøvd. Man finner sjelden bedre papir andre steder enn på Papirgalleriet til Norway Designs.

I kveld skal jeg prøve å enten lage cookies (med de formene jeg kjøpte forleden dag) eller jobbe videre med vimpelen.

Nå må jeg rekke trening! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar