torsdag 12. juni 2014

Forhåpentligvis mer "me-time"

Kortere dager
I dag sluttet jeg tidligere på jobb. Har vært så sliten i det siste, så jeg spurte legen om jeg kunne få delvis sykemelding. Jeg får uansett ikke gjort noe de siste timene, så hvorfor ikke bare jobbe kortere dager og heller fokusere på å slappe av og ta ting roligere? Jeg fikk 20% sykemelding for en mnd, får håpe det hjelper og at jeg får litt mer energi i hverdagen. Ellers er jeg helt ødelagt når jeg kommer hjem fra jobb. 

Shopping for babyfest
Uansett, etter jobb idag skulle jeg innom Cacas for å kjøpe tipp 1 og 2 fra wilton (tipp for sprøytepose). Fant ut igår at tipp 3 er den minste jeg har, men jeg trenger noe enda mindre. På vei til Cacas tok jeg turen innom Decorium for inspirasjon til babyfesten, OMG jeg har ikke skrevet noe om den enda, vel det får bli neste innlegg. Og etter Cacas dro jeg til Panduro, der var det mye som var på salg ass! Så jeg kjøpte litt stæsj da, ikke så mye men, nok til å tilfredsstille babyrosa/babyblå feberen jeg har fått i det siste. Kan jo vise dere hva jeg har kjøpt da :)

Jiyaskake
Nå skal jeg hjem og fullføre de cookiesene, det tok mye lenger tid enn jeg hadde sett for meg, så nå gleder jeg neg bare til å bli ferdig med det, og skal ikke ta imot flere bestillinger fremover ass.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar