fredag 7. november 2014

Bekken eller shoppingplager?

I går var jeg på date med en gravid venninne, og i dag er jeg helt ødelagt i bekkenet! Jeg har nesten ikke fått sovet fordi jeg ikke har klart å snu meg i senga, og får dødsvondt av å gå... De siste dagene har jeg bare slappet av hjemme, enten tatt en tur til svigers for middag, sovet eller sittet foran symaskinen. Men i går var jeg på farta i seks timer og tror det gjorde utslaget. Vi spiste frokost hos henne, kjørte først til Ikea, så Babyshop, Jysk, opp til meg i leiligheten og til slutt en tur på Metrosenteret. Høres kanskje ikke så mye ut, men selv det å komme seg inn og ut fra bilen kan være ganske krevende nå som det begynner å bli tungt. Jeg har jo tross alt gått opp 15kg!

Så i natt var helt klart den verste natten mtp bevegelighet. Jeg kan ikke gå rundt de to siste ukene med slike smerter og har nå ringt fastlegen og fått henvisning til fysioterapeut og håper jeg får time tidlig neste uke så jeg får trent litt før fødselen.

Under kan du se hva for noe spennende jeg shoppet igår :)
  • Veggoppbevaring til badet som kan festes med sugekopp, Ikea, Pris: 49,- Klikk her
    • (Jeg kommer mest sannsynlig til å sprette opp den stygge bamsen :p)
  • Ammetopper fra BOOB, ammebh fra Bravado, kjøpt hos Babyshop. 
    • Kortarmet hvit topp 399,-
    • Langarmet topp i plomme 599,-
    • Amme-bh 399,-  
      • NB. 3 for 2 tilbudet gjelder også all barneklær ut helgen!
      • Klikk her og bruk rabattkode: VARM om du handler fra nettbutikken.
  • 3 stk hvite kurver fra Jysk. Pris 90,-/pr stk. Klikk her!
  • Julepynt fra CASA design
    • Fake snø i pose kr. 59,-
    • 3 stk telysholdere kr. 119,-/ pr stk
    • Fake greiner med kongler og glitter kr. 129,-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar