torsdag 21. august 2014

Tredje trimester - MamaYoga

Endelig er dagen her! I dag starter jeg på yogakurs for gravide i tredje trimester hos MamaYoga. Denne gangen meldte jeg meg på hos avdelingen i Tullinløkka; nye lokaler, og mye nærmere jobben!

Mens jeg gikk på andre trimesterkurset hadde jeg mer energi, jeg sov bedre og følte at jeg spiste sunnere. De siste syv ukene uten trening har jeg ikke bare vært ekstremt søving, men også sovet dårlig og hatt vondt i leddene, som har resultert i at jeg har vært mye bort fra jobb også. Angrer på at jeg ikke meldte meg på sommerkurs/nytt kurs for andre trimester da det første ble avsluttet. Jeg trodde visst at jeg kom til å trene på egenhånd i mellomtiden, men det skjedde ikke. Vil derfor anbefale alle gravide som trener yoga om å ikke ta pauser lengre enn 2-3 uker maks.

I mellomtiden har jeg jo klart å få muskelstrekk i lysken (tror bassengtreningen trigget det), sånn går det når man holder seg unna trening altfor lenge! :(

Gleder meg til å komme i gang igjen, og forhåpentligvis ta bedre vare på meg selv utover, ikke minst når det gjelder mat. Nå kom jeg på en oppskrift appen min anbefalte, som jeg må prøve ut snart: Chicken Red Thai Curry


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar